
xa0میدونی چیه؟ تو این سنی که هستم بیشتر از قبل باور کردم که آدمها خیلی تغییر پذیر نیستن. من خودم رو آدمی میدونم که بسیار مستعدِ تغییره، اما متوجه شدم که بیشترِ تغییراتی که در زندگیم به وجود آوردم، موقتی بودن و اگه الان دنبالشون بگردم به احتمال زیاد اثری ازشون نیست. تا یاد دارم من همیشه دنبالِ این بودم که کسی بشم که نیستم و به ندرت پیش اومده که خودم رو همن جوری که هستم قبول داشته باشم. من تا سنِ بیست و پنج سالگی (الان 27 سالمه) اصلا خودم رو قبول نداشتم و از خودم بدم میومد. همیشه معتقدم بودم بهتر ...
ادامه مطلب